Rucphense Heide 13-01-2026

Plaats reactie
NL.Aviation

Rucphense Heide 13-01-2026

Bericht door NL.Aviation »

Het DHC weet de Rucphense Heide al goed te vinden dit jaar: vorige week vrijdag een Chinook, en afgelopen maandag en dinsdag een paar Cougars. Hopelijk een trend die zich voortzet!
Ik ben gisteren, dinsdag, even geweest. Nadat ze maandagmiddag al aardig lang in de weer waren, leek het mij aannemelijk dat dat gisteren ook weer zo zou zijn. Dus toen ik de S-454 die kant uit zag vliegen ben ik gelijk de auto in gestapt. Uiteindelijk zijn ze zo'n 2 uur bezig geweest. Ik had gehoopt dat de S-453 erbij zat (alleen de S-454 stond op ADS-B), die was er maandag wel en ik moet 'm nog goed voor de lens zien te krijgen, maar dat was jammer genoeg niet het geval.

1.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / AS532 U2 Cougar / S-454 by Werner Verbogt, on Flickr

2.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / AS532 U2 Cougar / S-440 by Werner Verbogt, on Flickr

3.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / AS532 U2 Cougar / S-440 & S-454 by Werner Verbogt, on Flickr

4.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / AS532 U2 Cougar / S-440 by Werner Verbogt, on Flickr

5.

6.
AfbeeldingRoyal Netherlands Air Force (Koninklijke Luchtmacht) / AS532 U2 Cougar / S-454 by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Plaats reactie