LGKR juni 2025

Plaats reactie
NL.Aviation

LGKR juni 2025

Bericht door NL.Aviation »

Vorige maand was ik op vakantie op Corfu in Griekenland. We zaten niet dicht bij het vliegveld, desondanks toch 2 keer even de moeite genomen om er te kijken (je hebt er erg leuke stekjes om te spotten!).

12 juni

Na aankomst kon ik vanuit de terminal nog een redelijk plaatje maken van de OO-SNP, die ons erheen bracht.
AfbeeldingBrussels Airlines / Airbus A320-214(WL) / OO-SNP / Star Alliance c/s by Werner Verbogt, on Flickr

14 juni
Condor vliegt dit seizoen alleen nog op zaterdagavond met de 757 naar Corfu. Gezien ze later dit jaar uit dienst gesteld worden en die zaterdag mijn enige reële kans was, werd de avond dus bij het veld gespendeerd - onder het genot van een hapje en een drankje. Daarvoor had ik de moeite genomen om twee M-18s te platen die er tijdelijk gestationeerd staan voor het brandseizoen.

AfbeeldingPolemikí Aeroporía (Hellenic Air Force) / PZL Mielec M-18B Dromader / 103 by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingPolemikí Aeroporía (Hellenic Air Force) / PZL Mielec M-18B Dromader / 119 by Werner Verbogt, on Flickr

Op Corfu komen ook veel privé jets.
AfbeeldingACI Jet / Bombardier BD-700-1A10 Global 6500 / N606TD by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingPrivate / Cessna 525C CitationJet 4 / M-JHCI by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingGo2Sky / Boeing 737-86J / OM-GTF by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingCondor / Airbus A321-211 / D-AIAF by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingCondor / Boeing 757-330(WL) / D-ABOK by Werner Verbogt, on Flickr

17 juni

Op Flightradar zag ik dat er een Franse CASA CN-235 langs zou komen. Dus de keuze was weer snel gemaakt... :lol:

AfbeeldingeasyJet Europe / Airbus A320-214(WL) / OE-IVR by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingeasyJet / Airbus A321-251NX / G-UZMK by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingBuzz / Boeing 737-8AS(WL) / SP-RS by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingArmée de l'Air (French Air Force) / CASA CN-235M-300 / 195/64-HC by Werner Verbogt, on Flickr

AfbeeldingDiscover Airlines / Airbus A320-214(WL) / D-AIWD by Werner Verbogt, on Flickr

22 juni

Voor vertrek terug naar Brussel probeerde ik nog in de terminal te spotten. Met een raam ertussen ging dat erg lastig, en de meeste foto's konden weer de prullenbak in. Gelukkig lukte het me wel om een redelijk plaatje te maken van ons vliegtuig voor de terugreis; de OO-SBB in Tomorrowland kleuren.

AfbeeldingBrussels Airlines / Airbus A320-251N / OO-SBB / Amare Tomorrowland c/s by Werner Verbogt, on Flickr
Werner

Plaats reactie